Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavel Jost

6. 2. 2012 10:13
Život a Já

Děkuji za zajímavý článek. Z vlastní zkušenosti bych dodal že je zajímavé si uvědomit jaký mám vztah k životu jako takovému. Je život něco co se děje vně mě? Nebo je nezpočetně životů a každý živý tvor má jen ten svůj život? Z mého pohledu je jen jeden život kterého jsem součástí tak jako celý vesmír a z toho poznání vychází má pokora k životu. Přeji hodně zdaru.

0 0
možnosti

Jiří N

6. 2. 2012 17:54
Re: Život a Já

Děkuji, rovněž přeji vše dobré.:-)

0 0
možnosti

oldiess

5. 2. 2012 22:51
Páni, co Vy jen všechno o lidstvu nevíte?

Nebo že byste trochu zevšeobecňoval?;-D

0 0
možnosti

Jiří N

6. 2. 2012 17:55
Re: Páni, co Vy jen všechno o lidstvu nevíte?

;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 853x
Chci dělat vše, co lidi sbližuje a nikoliv rozděluje.

Seznam rubrik