Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Alokii

6. 11. 2011 23:51
děkuji

Musím vám za tento článek poděkovat. Letošní rok je pro mě velice těžký a dočasná ztráta naděje mě také nemíjí. Snažím se ale doufat, naděje vlastně umře až s námi, protože naděje umírá poslední. Hodně štěstí a naděje i vám.

0 0
možnosti

Jiří N

7. 11. 2011 21:49
Re: děkuji

Dobrý den, děkuji za Váš příspěvek. Vím jak je to těžké v některých situacích si udržet naději, proto o tom také píšu. Vždy mě však posílila víra a vědomí pokory, přijetí toho co přichází. Snažil jsem se porozumět okamžiku a sám přispět tomu, aby cokoliv mne potkalo nebylo zbytečné. Však mi určitě rozumíte. A věřte mi, že moc dobře vím o čem píšu. Přeji vám vše dobré, hodně víry a pokory. Mějte krásné dny, radujte se z každého okamžiku, z každého dne. S úctou Jiří.

0 0
možnosti

Kilimanjaro

6. 11. 2011 22:57
to ano

!

0 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 853x
Chci dělat vše, co lidi sbližuje a nikoliv rozděluje.

Seznam rubrik