Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

burden

21. 9. 2011 8:07
má to jeden problém

Problémem té vaší hezké teorie je to, že ji prosazují i demokratičtí politici. Ti potřebují čas na práci, jak píšete. A pak jsou najednou volby, oni zmizí a přijdou politici jiní. Ti řeknou, že potřebují čas na práci a problém znovu neřeší. Pak přijdou volby ...

Nakonec už Klement Gottwald řekl: "Dejte nám republiku na 40 let a uvidíte, co z ní uděláme". Komunisté dostali čas na práci, a my viděli, co z republiky udělali.

To, co píšete je zjevně narážka na návrhy násilného řešení cikánského problému. Dvacet let chtěli politici čas na řešení a situace se pořád zhoršuje. Tak se nedivte, že tuto písničku považuje většina lidí za obehranou, podvod a nevěří tomu.

0 0
možnosti
TB

Ghrazdul

21. 9. 2011 0:38
Utopie

Krásná utopie, ale poraďte mi jak mám vyřešit problém když narazím na člověka který rozumí právě jen tomu násilí a odmítání násilí je pro něho jen ukázka slabosti a v podstatě pobídka k tomu aby on to násilí použil. Tyhle pacifistické názory, jako člen národa jehož se velmi dotkl rok 1938 a Mnichovská dohoda, opravdu nechápu.

0 0
možnosti
JN

Jiří N

21. 9. 2011 19:28
Re: Utopie

Utopie je podle mne nedostatek odvahy či vůle učinit něco, co většina považuje za nemožné. Vím, že to mnozí mohou vnímat jako naivní představu, ale když se zamyslíte nad skutečným významem slov a nikoliv jen na "vnější obal", možná něco začně samo doznívat a otevírat se. Ale také nemusí, což není nikoho chyba. Každý máme nějaké zkušenosti a nějaké vnímání podstaty světa, jeho harmonie, podstaty bytí jako takového. Myslím si, že není důležité psát a hovořit s cílem dosáhnout souhlasu většiny, ale právě o tom, o čem jste přesvědčený a především o tom, co sám zažijete a máte s tím osobní zkušenost. A to já opravdu mám. Takže ... Jinak díky za názor. Je to leší než nemít žádný názor, že? Děkuji. ;-)

0 0
možnosti
MK

Mrhamotý Krdlebný Kňukvulín

20. 9. 2011 22:28
Hm,

takže ustupovat a ustupovat, až už nebude kam? Děkuji, nechci.

Ozbrojen chodím (což neznamená že nepoznám situaci kdy je lepší se ztratit), a vždy mě učili, že nikdo jiný než já sám mi nepomůže. Takže jsem v případě nutnosti odhodlán i připraven bránit sebe, nebo svou rodinu.

0 0
možnosti
PK

Paeris Kiran

20. 9. 2011 22:22
...

Jak smůtné že aby ste si mohli žvanit podobné nesmysly o pacifismu spousta lidí umírá v boji za svou i vaší svobodu si o něm žvanit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 853x
Chci dělat vše, co lidi sbližuje a nikoliv rozděluje.

Seznam rubrik